POKLIČITE NAS
041/621-977
Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji Spletne trgovine domacamarenda.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Ta dokument določa splošne pogoje poslovanja, vključno s pogoji uporabe spletne strani in spletne trgovine, in predstavljajo pogodbo med obiskovalcem spletne strani domacamarenda.si in podjetjem Aleš Zidar s.p. (v nadaljnjem besedilu: »“podjetje«”), ter med uporabnikom spletne trgovine oz. kupcem in podjetjem.
Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.
Naziv podjetja: Aleš Zidar s.p.
Sedež podjetja: Rozmanova ulica 27, Ilirska Bistrica
Davčna številka: 43549730
Zavezanec za DDV: Da (SI43549730)
Matična številka: 3527239000
Datum vpisa pri registrskem organu: 17. 04. 2009
Kontaktni podatki:
E-naslov: info@domacamarenda.si
Telefonska številka: 041 621 977
Bančni račun podjetja:
IBAN SI56 1010 0005 9271 166
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, številka registra),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Cene v spletni trgovini domacamarenda.si so navedene v EUR (€) in sicer z vključenim davkom na dodano vrednost (DDV) in brez. Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe med ponudnikom in kupcem oziroma, ko kupec dobi sporočilo o statusu Naročilo potrjeno. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob prejemu paketa, prejme tudi račun v fizični obliki. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudnik si pridružuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Če izdelka trenutno ni na zalogi, ponudnik kupca obvesti o datumu dobave in mu izdelek zagotovi v čim krajšem možnem času.
Izdelki v akciji so na voljo po navedenih akcijskih cenah do razprodaje zalog.
Po dostavi in plačilu naročenih izdelkov kupec na svoj e- naslov prejme račun v pdf formatu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Možnost spletnega nakupa izdelkov imajo osebe, ki uspešno zaključijo postopek registracije na spletni strani domacamarenda.si in ustvarijo svoj profil v spletni trgovini. Za izvedbo nakupa ni potrebna predhodna registracija.
Ob registraciji uporabnika na spletni strani le ta pridobi podatke, s katerimi dostopa do spletne trgovine:
Če želi uporabnik/stranka spremeniti uporabniško ime ali geslo, lahko to stori v razdelku uporabnika na spletni strani, kjer se upravljajo z osebnimi podatki, geslo in druge nastavitve.
Uporabnik/stranka lahko v razdelku “Naročila” prekliče posamezno naročilo, dokler je to označeno s statusom “Plačilo v teku”.
Naročila lahko oddate v spletni trgovini, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00.
Vse izdelke si lahko ogledate tukaj: https://domacamarenda.si/e-trgovina/. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, izberete pakiranje (če je na voljo več pakiranj izdelka), kliknite »V košarico« in določite količino. Vpišite svoje podatke za dostavo in plačilo (podatki o kreditni kartici), ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup.
Koraki procesa nakupa:
Potrdilo o uspešno poslanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov. Družba v navedenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne, če pride do zamude pri dostavi in v primeru pritožbe. Če ste izbrali način plačila po predračunu, boste na svoj e-naslov prejeli predračun za plačilo.
Če se slučajno zgodi, da izdelka ni na zalogi, ponudnik obvesti kupca o dobavnem roku po elektronski pošti ali pa po telefonu in zagotovi, da je naročeno blago dostavljeno v najkrajšem možnem času.
Če kupec paketa ne prejme v dogovorjenem roku, je ponudnika potrebno o tem obvestiti. Ponudnik se zavezuje, da bo po svojih najboljših močeh skušal ugotoviti, kje se paket nahaja in poskušal organizirati dostavo v najkrajšem možnem roku v okviru višine stroška poštnine, s katero se je kupec strinjal pri naročilu.
Izdelke je možno naročiti tudi po telefonu: 041 621 977 (vsak delavnik med 9h in 16. uro) oziroma preko e-pošte na naslov: prodaja@domacamarenda.si. Vsebina sporočila naj vsebuje:
Ime in priimek
Naslov za dostavo
Telefonsko številko
Izbrane izdelke in količino (če dodate linke do izdelkov bo to zelo pospešilo postopek in zmanjšalo verjetnost napak)
V primeru naročanja izdelkov prek telefona ali e-pošte je obvezno plačilo po predračunu (glej Načini plačila).
Vsa plačila potekajo prek varnih povezav. Vsa plačila so integrirana in odobrena s strani ponudnikov plačil. Prenos podatkov se uporablja v kodiranem načinu, podatki o kreditni kartici so zaščiteni.
Omogočamo naslednje načine plačila:
OPOZORILO! V primeru, da stranka izbere dostavo preko Pošte Slovenije in plačilo po povzetju, Pošta Slovenije zaračuna stranki 1,05 € provizije za plačilo položnice, če je vrednost paketa do 98 EUR. Če pa znaša vrednost paketa nad 98 EUR (do vključno 501 EUR) pa je znesek, ki ga Pošta Slovenije zaračuna stranki 1,07% od vrednosti paketa.
Če kupec, ki je izbral način plačila po povzetju, pošiljke ne prevzame in ne plača, se to šteje za kršitev sklenjene pogodbe – ponudnik ima pravico sprožiti postopek izterjave.
Po dostavi in plačilu naročenih izdelkov kupec přejme račun, priložen naročilu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Dostavo pošiljk omogoča Pošta Slovenije.
Naročila, prejeta med ponedeljkom in petkom do 16. ure, bodo odpremljena na Pošto Slovenije v najkrajšem času od prejema naročila. Naročila, ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo na Pošto Slovenije odpremljena najkasneje v roku petih delovnih dni. Prizadevamo si, da paket dobite v najkrajšem možnem času in izdelke na zalogi največkrat dostavimo v roku do 5 delovnih dni. Čas dostave se lahko nekoliko oddalji v primeru, da je potrebno na določeni izdelek s strani dobavitelja čakati dlje časa, v primeru, da izdelka ni na zalogi oziroma v predprazničnem obdobju.
Pošta Slovenije običajno dostavi paket naslednji dan oziroma dva dni po prevzemu paketa. V primeru morebitne zamude, nedostavljenega paketa oziroma kakršne koli napake s strani omenjenega podjetja, ponudnik ne more biti odgovoren za morebitno nastalo škodo, ki je nastala v povezavi s tem. Prav tako ponudnik ni odgovoren za primere, ko paket ni dostavljen zaradi višje sile. Ponudnik ni dolžan organizirati alternativnih načinov prevoza v primeru zamude oziroma nedostavljenega paketa s strani partnerjev – dostavne službe Pošte Slovenija.
V poletnem času si zaradi visokih temperatur in s tem povezane omejene obstojnosti in svežosti nekaterih prehrambnih proizvodov in izdelkov, ki so temperaturno občutljivi, pridržujemo pravico, da jih ne pošiljamo po pošti.
Stroški pošiljanja so obračunani po naslednji tabeli:
Vrednost nakupa | do 50 € | od 51 do 99 € | nad 100 € | odkupnina |
Dostava – Pošta do 0,5 kg | 3,70 € | 2,78 € | brezplačno | 1,55 € |
Dostava – Pošta do 2 kg | 6,40 € | 4,85 € | brezplačno | 1,55 € |
Dostava – Pošta 2 do 5 kg | 7,80 € | 5,85 € | brezplačno | 1,55 € |
Dostava – Pošta 5 do 10 kg | 9,40 € | 7,00 € | brezplačno | 1,55 € |
Poštar bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo nikogar, bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom stranka prevzame v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije.
Strošek redne dostave je enoten za celo Slovenijo, a se razlikuje glede na posamezno dostavno službo.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
Opozorilo: alkohola se ne more izročiti osebi, mlajši od 18 let, ki se ob prevzemu blaga ne nahaja v spremstvu odrasle osebe. Prav tako pa, v kolikor dostavna oseba ali prodajalec ob prevzemu opazi očitne znake opitosti od alkohola, kupcu ne bomo prodali alkoholnih pijač ter da odstopamo od sklenjene pogodbe.
VRAČILO BREZ NAVEDENEGA RAZLOGA
Če kupec želi brez razloga vrniti izdelke, mora o tem v 14 dneh od datuma prejema izdelkov obvestiti ponudnika preko e-pošte (info@domacamarenda.si). Naročeno blago mora kupec nato v roku 30 dni od oddanega obvestila o vračilu, v originalni embalaži s priloženim originalnim računom poslati na sedež podjetja Aleš Zidar s.p., Rozmanova ulica 27, Ilirska Bistrica. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini.
Podjetje Aleš Zidat s.p. kupcu nato povrne celotno kupnino, vendar kupec nosi stroške, ki nastanejo z vračilom blaga (strošek vračila). Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o vračilu izdelkov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Vračilo kupcu se izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Vračilo brez razloga ne velja za sveže sadje in zelenjavo!
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
REKLAMACIJE
Vsi izdelki v ponudbi domavcamarenda.si so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikaciji naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov, napačne količine), mora kupec o tem obvestiti ponudnika preko e-pošte (prodaja@domacamarenda.si) v 15 dneh od datuma prejema izdelka ter v skladu z dogovorom vrniti dostavljene izdelke, katere bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neodprti in nepoškodovani.
Če je embalaža poškodovana, mora kupec svojo zahtevo sporočiti podjetju v 8 dneh po prevzemu blaga.
ZAMENJAVA IZDELKOV
V kolikor želite prejeti izdelek zamenjati nas o tem obvestite na naš email: prodaja@domacamarenda.si v roku 14 dni od prejema izdelka.
Izdelki morajo biti neodprti, nerabljeni, količinsko nespremenjeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Rok za zamenjavo izdelkov je 14 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.
Za izgubljene pakete ne odgovarjamo. V kolikor vrnjenega paketa ne prejmemo vam ne moremo izdelka zamenjati ali vrniti denarja za vaše naročilo.
VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK
V primeru, da je paket s katerim je kupec prejel naročene izdelke fizično poškodovan ali če v njem manjkajo izdelki oziroma kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu (DPD ali Pošta Slovenije). Kupec o tem obvesti ponudnika, ki se z dostavno službo dogovori, da prevzame paket v enakem stanju kot ga je kupec prejel, pri čemer mora kupec izpolniti še reklamacijski zapisnik. Ponudnik se zaveže, da bo skupaj z dostavno službo rešil reklamacijo v najkrajšem možnem času.
Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno.
Vse transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL).
Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačilo lahko opravite s plačilno kartico.
Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči, medtem ko potujejo z vašega do našega računalnika ali z našega računalnika do banke. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo iz vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.
Spletna trgovina domacamarenda.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da spletna trgovina domacamarenda.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo spletna trgovina domacamarenda.si kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Spletna trgovina domacamarenda.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih spletna trgovina domacamarenda.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke naj tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.
Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih in akcijskih ponudbah. Ponudnik Aleš Zidar s.p. se obvezuje, da e-poštnega naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk s tem pa žal ne bo obveščen o novostih in akcijah ponudbah.
Zavezujemo se, da bomo skrbno varovali vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnikov spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Prijazno vas prosimo, da preberete našo Politiko zasebnosti, saj vam predstavlja natančen vpogled v to, kako zbiramo, hranimo in obdelujemo vaše osebne podatke, ter vaše pravice v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov.
Spletna stran domacamarenda.si uporablja spletne piškotke, da bi vam zagotovili kar najboljšo storitev pri pregledovanju naših spletnih vsebin in naročanju v spletni trgovini. Več informacijo o uporabi spletnih piškotkov si preberite v Obvestilu o piškotkih.
Vse informacije na straneh spletne trgovine domacamarenda.si so zgolj informativnega značaja in nikakor ne nadomeščajo nasvetov zdravnika, farmacevta ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako niso nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem z živili posvetujete s svojim zdravnikom ali farmacevtom.
Spletna trgovina domacamarenda.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina domacamarenda.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem spletne trgovine domacamarenda.si lahko poveže po elektronski pošti na prodaja@domacamarenda.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže po elektronski pošti. Pritožba se lahko odda prek e-poštnega naslova: prodaja@domacamarenda.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Aleš Zidar s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: http://ec.europa.eu/odr
Sprejemamo plačila s kartico: